11/3/2011 - 懷孕16W2D


昨日大約4點,當我食緊咸水糭既時候,呀B踢左我一腳


在6:30PM,當我右側躺在床上同媽咪談天談到興高采烈既時候...


小B一次過大大力踢左我三腳!!! 嚇到我口又停、又發呆...同媽咪你眼望我眼...


HAHAHA 可能bu.B仔想同我講:媽咪你地好嘈呀,我訓唔到覺豬BB呀!


講真BB咁細個就咁大力.....咁佢大到20幾週既時候咪......踢到我肚皮開花?




*********************************************************************


12/3/2011 - 晚上食飯(當我食緊雞翼)時,BB又係我肚裡面突然係咁郁來郁去....


佢輕輕踢左幾下就冇再郁啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()