13/3/2011(日) - 懷孕16W4D


今朝當我正在熟睡中的時候(約7點幾),小Bu.B醒了不停郁來郁去,攪到我半醒...


跟住我轉右側訓,小Bu.B就大大力一腳踢我肚皮


笑死我啦!!!! 佢攪到我由半醒大叫"哎呀"之後,都嚇醒埋我老公!


之後,佢全日都間唔中都郁,佢今日都係好活躍!!!


 


************************************************************************


14/3/2011(一) - 懷孕16W5D


昨晚訓得很差,攪到唔夠訓...


今日約左見盧醫生,起床時小Bu.B都冇乜點郁,可能同媽咪一樣...唔夠訓


當我地去到尖咀間診所時,小Bu.B訓醒左開始不停係我肚裡面郁


跟住入到去見到醫生,我就同佢講...


我問:醫生我係14週3日既時候,BB已經開始好大力咁踢,近E幾日仲多左好多,力度仲係好大,其實正唔正常?


醫生(帶微笑回應):通常5,6個月先會有咁明顯既胎動,咁早就有咁明顯既胎動,咁BB應該好聰明!!!


我笑著回應:係呀,係超級明顯,仲要好肯定係佢隻腳踢我! (因為真係好大力)


之後,我跟左佢入去照超聲波,嘩...小Bu.B不定咁郁,可以親眼睇到BB點踢我,超攪笑! 隻腳伸到直一直之後,縮一縮跟住出腳! 佢雙腳長左好多! 而且好活躍,兩隻手仔開開合合,然後把其中一隻手放係咀咀,好嬌嗲的樣子^^
好想抱抱佢!!! >.<"


跟住,照完之後我就問佢:醫生,我朋友話4個月個肚冇咁大喎,咁我(36吋)正唔正常?


醫生回答:每個人都唔同大小,最緊要照左BB size正常就冇問題!!!


我回應:咁都安心D!!!! hehe


醫生仲同我講:胎盤前置同埋胎盤下垂都無我份!!!


GOOD!!!


之後,陪老公去左書局,當老公放低我係兒童書區坐等佢,跟住佢走左去搵書既時候,小Bu.B又不停咁踢我呀!!!!! 好得意 現在個肚真係好有實在感!!!


唔再好似以前咁冇乜點郁...好似個肚腩咁....hahahaha


小Bu.B好叻叻呀!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()