19/3/2011(六) - 懷孕17W3D


昨晚嚇死我啦!!!!


之前我臉青青,諗住去睇下中醫,但我一心諗住唔會食個D中藥,主要都係想知飲咩湯水好D,點知老公昨晚煲個D藥俾我飲..飲左之後...


個肚開始吉吉痛,跟住好唔舒服,去洗手間時發現低褲突然有小小啡血跡


嚇到我大叫,因為我陀左BB幾個月都冇再出現血跡,咁岩飲完D藥就出血...


之後,晚上個肚都好痛....由其係橫隔膜個位置好痛!!!


攪到我驚到流眼淚


好彩今朝冇再痛,但個心都係好驚,所以老公同我用胎心機CHECK下BB有冇心跳


好彩BB仲係度.....過左陣BB都不停郁來郁去.....真係好彩....


BB ,你嚇死媽咪啦~~~


------------------------------------------------------------------------------------


跟住今日媽咪黎我屋企煲湯俾我飲,我突然嗅到.....


當歸


嚇到我立即問媽咪係咪煲左當歸


跟住佢話個醫生(同上述同一位醫生)話落埋會好D


攪錯呀,佢係咪想我流產呀????


當歸會令子宮收縮,很容易有反效果(有的可能會有出血現象)


我覺得個醫師勁唔掂囉!!! 唉.............我以後都唔會睇E個醫生!


------------------------------------------------------------------------------------


今日個肚圍,差唔多36.5吋



大肚婆扭側條腰真係好辛苦....不過算啦...自己影自己係要咁先影到相....


arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()