8/3/2011 - 懷孕15W6D


由昨日開始我既胃口變得很驚人.....


不停食....不停食......(我唔要做大肥婆呀!!! )


前幾日老公在一田BB展買左個月亮枕俾我 ($23X)


"cool"住條腰坐會舒服好多


訓覺時好似攬住條大香蕉咁,好舒服



老公去一田買士多啤梨俾我食,我食到唔停得口



救命呀......今日又係咁.....


我不停食...係咁食....


即係我剛剛食完飯,一個鐘後又食多碗飯!!!!


再係咁落去我會變大肥婆!


**************************************************


昨晚同老公出外食飯,食完慢慢行返屋企


途中經過大眾書局,我地走左入去睇下有冇野買


wow......我又發左癲......


我變到成個小朋友咁....叫我老公買玩具俾我玩


老公即時回答:鐘意就買啦!


跟住我就成個小朋友咁開心到彈下彈下咁返屋企


要老公陪我玩


這副玩具叫 "生命之旅"



屋企有小朋友就唔好買住 (係我先咁貪玩,買左先算)


一打開有好多勁細件既配件


如果有小朋友係屋企,一定會放入口吞


又或者整唔見d配件


我生左BB後會密封左E盒玩具,或者等到佢訓覺時我同老公先偷偷地玩



佢既玩法就好似大富翁咁玩


見唔見中間有排粉紅色同粉藍色既骨條???


其實係代替人仔,玩既時候要cut左佢出黎一粒一粒咁,插入彩色既小車車上


(所以有小朋友在家都要考慮買唔買)


 


未砌好既時候個map係咁樣



如果砌好之後,就會好似圖上面咁有立體屋同山同埋數字轉盤



玩左兩次,都係我 win !!!!


老公輸左好多錢 hahahahahahhaa

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()