4/3/2011 - 懷孕15W2D


昨日老公得閒唔洗返港大,所以老公同媽咪陪我周圍行下


坐小巴去沙田,一落車就不停 ....


跟住,去一田BB展買野....


點知....當我諗住去買Chu Chu奶樽既時候


我眼見越來越多白點.....


雙耳---開始聽唔到聲音....


我立即叫老公 "快d俾我坐,我就快暈啦!!!!"


我身體開始"標" 冷汗....


好彩我地自己早有預備隨身攜帶一張小摺櫈


當時好彩立即有得坐,如果唔係...我真係會好快暈倒


嚇倒周圍d Sales....同埋我媽咪....


佢地話我塊面好青白.....


有個Sales仲攞左好多包d營養糖(試食包裝)俾我



(圖中是部份試用裝PAPA JELLY糖)


佢叫我隨身放係袋裡面,一見暈就食,同埋感冒都可以食


點都好啦,都多謝佢既!


跟住,個個Sales都讚我老公好好....


hahahaha


因為老公佢怕我暈所以去到邊度都隨身攜帶一張小摺櫈係背囊裡面,


出街所有野都係佢攞,我一樣野都唔洗攞!


同埋我想買咩,佢都俾我買 (當然我唔會咁過份)


晚上係屋企又嘔......勁反胃,唉.....幾時先唔嘔?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()