close

OH NO.....由於昨晚不停流鼻水加乾咳,所以今日小超陪我到工聯會睇醫生。


到了下午肚有點餓起來,我便走到廚房煎蛋吃,點知....發現我心愛的易潔鑊花了很多好像脫皮...>.<.....由於這些脫出來的物體會致癌的,所以決定買個新的鑊了。


今晚媽媽不用上班所以陪我到JUSCO買鑊,點知遇上她的泰藉朋友一.一::::


之後發生既事就真係令我慘痛收場......


她的朋友同樣在睇鑊,還教我怎樣買鑊最好,我很感謝她,不過.......


佢發現了一隻心水貨....不停向我推介....


何只這樣......


當時連同我媽媽& SALES姐姐都同一時間裡不停同我講:買E隻啦,E隻好呀! 好好用!


一.一:::鬼唔知好咩~~~~  咁貴.......


這是牛頭牌的五層不锈鋼大鑊........


唉.....買左又真係幾大鑊.....因為我銀包出現乾硬化現象 ..............


很心痛!~~~


同上個月逗的利是講BYE BYE!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()