close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月5日

事項:馬爾代夫 - 周圍逛逛  <續>

************************************************************************

我地走入住Beach既地方,好似走入森林咁....(好似去行山既感覺)haha

 

 

 

住Beach既門口 (我地入唔到裡面影相架) 我手點住既網藤係"燈"

 

 

睇下!!!~~~係咩黎架???

 

 

hahaha 咪係勁串唔采人既蜥蝪囉!!!!

 

 

 

睇下佢個衰樣! 佢表示:勁唔耐煩!!! 影夠未呀!!!

 

 

 

係島裡面會有間珠寶店!!!! (小型店)

 

 

我鐘意影e幾個景,好得意!!! 

 (傻左) 之後個幾日都會係咁影返e個景

 

 

 

 

 

一對夫婦住一間屋

 

 

"Cindia" (拼音唔知有冇串錯

) 駕駛車我地去我地既屋

 

 

 

我一諗起佢....我就諗起D好"魚"既事

話說我剛剛到步,個人已經興奮到傻左,咩都聽唔入耳,咩都唔想理既時候...

佢走黎我地個圍枱,指住我個位,問我:"May I sit here?"

我個腦當時轉唔到咁快,答完佢ok,我仲傻傻地咁不動....仍坐係個位...

跟住佢再好好禮貌咁講多幾次次,我先醒覺.....oh no....."魚"到爆!

 

 

<續>

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()