close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月5日

事項:馬爾代夫 - 房間

************************************************************************

入到房間啦,好warm! 簡潔得黎帶點特式~~好舒服!

張床有葉條切成 "WELCOME" ,同一封給客人既信

 

 

每次出席活動前都會收到好似咁既信件係床上

 

 

床頭對上有個裝作古董既樽,佢晚上會發光的!!! (我指佢個樽咀位發出色光)

 

 

 

 

 

 

HAHAHA 小超躲在浴室裡,好似小雞仔咁....係個蛋殼裡面HAHA

 

 

 

洗臉盆 x 2 , 而且設備齊全

 

 

洗臉盆的左手邊係洗手間(馬桶),右手邊係花灑浴室

 

 

洗手間(馬桶)側,有得睇魚魚,我好多時去洗手間,一見到魚就大叫!!!!

小超被我嚇壞啦~~ haha

 

 

 

這是花灑浴室,除左可移動的掛式花灑,仲有頭頂上的花灑

而浴室的兩邊牆都有落地玻璃,可以望出大海 

 

我通常都只會拉到一半竹簾,因為我怕有人係外面...

如果真係有人我可以好快手地立刻拉埋落去另一半!!! hahahaha

 

 

晚上睇星星既時候,我地兩個會躺在隔離兩張沙灘椅!!! 正!

 

 

這是房外的露台,其實仲可以落去...仲有下面個層...未影...

 

 

望到隔離屋,不過睇唔到裡面!

 

 

我影個海既時候,有兩個人係海上玩緊浮潛,佢地仲同我 Say "Hi" 添呀! haha 

 

 

<續>

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()