close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月5日

事項:馬爾代夫 - 浸浴缸沖身後,去食晚餐

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )  

************************************************************************

我地兩個一欣賞海景一邊齊齊浸浴缸沖身後,去食晚餐!

 

 

其實都係自助餐啦!~~我地勁食!!! (我地兩個有婚後爆食症)

 

 

食完飯,回房既路就算有燈都係勁黑囉....所以我地都係call車返房!

 

 

wow......其實我好想講......馬爾代夫晚上既星空係超靚、勁靚....

 

超多星星,好似成個銀河系擺係你面前,仲好近好近距離!!!!

 

所以我地嘗試用大機影,睇下影唔影到....點知.....

影唔到 !!! 影出黎係黑色的

 

所以想睇佢誇張既程度,我諗你都係自己去睇下....我都show唔到俾你地睇>.<"

唯為今次我同小超B自私d兩個坐係自己露台的沙灘椅上慢慢欣賞啦!

 

勁浪漫~~~~ 睇到我同小超差點感動到流眼淚.....

 

 

 

今日玩到好攰,係時候要訓啦!~

< 續 >

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()