close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月5日

事項:馬爾代夫  之 浮潛訓練 

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )

************************************************************************

我地JOIN左浮潛訓練班,一個教練對我地兩夫婦

 

首先租左兩對蛙鞋

 

 

跟住租埋兩件救生衣,其他用具都係我地自己係香港買去的

呀SIR教我地點樣戴同埋點樣用潛水鏡

 

 

 

 

教練教緊我地點樣用吸管

 

 

由於我一學就識!

 而教練只顧住小超B,所以我自己游走左...haha

 

攪到教練周圍搵我!!! 

 跟住佢不停叫我 "Together!!! Slow...Slow..."

 

 

 

跟住我地由淺水地方游到去斷崖 "水深 40米" 

 嚇死我

 

但就多魚d,同埋大條d!!!  其實我影唔到幾多相...

因為海浪太大,沖來沖去...攪到我失控...有好多相都矇晒...睇唔到影咩

 

 

 

好多都好大條的,不過我唔敢潛咁低...>.<" 我怕有大白鯊

 

 

 

而 E度就淺水好多既

 

 

呀SIR 無啦啦係水底攞左舊野上黎叫我影,勁!

 

我諗係"海星"既一樣呱....我都冇問佢....因為當時真係好辛苦,勁難控制個身體,

D水係咁將我沖黎沖去 >.<"

 

 

HAHA 慢慢游返上岸啦  (d 水真係好清)

 

 

呀SIR都唔理我,係咁顧住我個小超B 一.一:

 

 

YEAH! 小超話我知,呀SIR同佢講:你老婆游到好似 "Fish" 咁!!!

 

 

 

洗腳先...洗到成地都係白色沙

 

 

返到房都不忙第一時間上facebook

 

 

還掂都濕左身,haha 順便到露台既泳池游一陣

 

 

 

睇下出面真係大浪架...都唔知點解e幾日咁大風咁大浪...一.一::

 

 

haha 我地兩個肥仔肥妹來一張合照先!

 

我地其實係度等緊日落

 

 

日落啦~~~~泳池有埋倒影添呀!!! >.<"

所謂既日落房點解太陽會落係隔離間屋??

 

 

wow....

 

 

< 續 >

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()