close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

事項:馬爾代夫 - 大晒最後兩日的相片

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )

   *************************************************************************

我張 HONEYMOON床 呀!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

整得好靚呀!!! 職員用花瓣整架!!!!

 

 

今日一開電視就..........見到電視機內出現

" Welcome Mr Tsang" 一.一::: 唔公平...點解冇Welcome Mrs Tsang

 

 

我偷偷地帶晒返香港! HAHAHAHAHAHHA 其實唔只E度咁多支....hahaha

 

 

 

見唔見到小超B坐係餐廳?

 

 

每次我地都會坐最出的枱位,望海靚位,仲要食完即落去行沙灘

 

 

這位靚仔Sales好nice,佢每次見到我地都有個好甜既笑容!!!

 

我地又成日聊佢談天hahaha

 

 

我食完野緊係周圍去影相啦!!!

勁清既水.....勁白既沙

 

 

見唔見我d腳印?????

 

 

個天突然有大大黑雲....落雨呀!!! 

 

 

 

我同小超都跑入放在沙灘上的沙灘椅避雨,順便訓一陣!

點知....黑雲又咁快走左......過雲雨真係走得快....又天晴啦!!!

 

 

 

你睇下......有架大船呀!!!!

 

 

隻雀仔飛得好型呀!!! "M記之鳥"  

 

 

 

準備.......1...2...3........(佢地比賽跑落海) 

 

 

 

我走去多貝殼既沙灘位置拾貝殼

 

 

好可愛蟹仔!!!!! 

 

 (我拾貝殼時見到佢爬出來郁下郁下咁,嚇到我頂佢落地,好彩佢冇事

)

 

 

 

E隻蟹雙眼好得意!

 

 

 

< 續 >

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()