close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月8日

事項:馬爾代夫 - 食完早餐做 Massage  

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )

   *************************************************************************

又一大清早啦.....(時間真係過得好快)

 
食個正早餐先
我照樣每日飲 Banana milk shake (好滑好正) 
加一杯 Latte (超級奶奶味)
GOKLTOMale_337.jpg
 
食完早餐又周圍行
我想講,今日我同小超都冇搽防曬 
 
 
沙灘發現有好多e d咁既小洞,同埋行路偷偷摸摸的蟹
 
小超係度做咩???  佢走入人地住的 beach house 睇 (當然冇走入屋內啦)!!!
 
 這裡除左有水上屋,仲有beach house
 
我地昨晚就係e度食晚餐
 
woo.....水上單車同帆船 !!!
 
有架快艇
 
 
*********************************************************************
 
我地要做Massage啦!!!~~~~
 
先黎兩杯唔知咩茶,但好香!!! 加兩個冰冰毛巾仔!
跟住佢有盤野.....其實佢想sale你買佢d產品 
係做Massage前,要填一份英文問卷! (唉....又要做功課,好彩小超做翻譯)
 
開始去Massage既房啦~~~
 
原來我同小超係同一間房做Massage
當你"扒"左上床,臉向地既時候,你會見到地上有塊玻璃直望屋下面d魚游來游去!
GOKLTOMale_337.jpg
 
做完Massage啦! 係咪精神左呢?  
GOKLTOMale_337.jpg  
 
< 續 >
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()