close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

事項:馬爾代夫 - 大晒最後兩日的相片

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )

   *************************************************************************

E間屋真係住得好舒服,好想住多幾晚

 

 

 

我邊食緊公仔麵邊望馬爾代夫大海!!! haha

 

 

我又被小超係咁影.....我準備一陣出去影相同埋食晚餐!!!

 

 

現在就快天黑啦....

睇下d雲幾得意!!! 仲見到對面有個島!

 

 

haha 下面個女仔係我黎架!!!! 扮晒先! 

 

 

 

好靚呀!!!

 

 

 

 

真係好靚!!!!~~~~

 

 

 

好靚呀!!!!~~~~

 

 

 

好鐘意!!!~~~~

 

 

 

去到沙灘個邊,見到有人玩排球!!!

 

 

有架大船運送物資

 

 

有人玩 "風箏滑水"

 

 

我係度好享受黃昏時間

 

 

小超前個係餐廳側的泳池,但其實佢望住個海!

 

 

 

 

泳池側有條路,出沙灘

 

 

我地準備食野啦~~~~

 

 

 

< 續 >

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()