[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

事項:馬爾代夫 - 大晒最後兩日的相片

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )

   ************************************************************************

我同小超行沙灘時,見到 馬爾代夫 Baby 呀!!!!!

佢本來唔采我地,所以我地走,點知...我行行下轉個頭望一望佢,點知....

佢向我地爬緊埋黎......超可愛!!!

 

 

 

咁我見佢咁唔捨得我地,我咪走過去同佢一齊影相囉!

 

haha...佢仲捉住我企起身,爬向我度(佢成手沙,攪到我都成身沙)

 

Annabelle mix*cc 同 Baby boy

 

 

就係因為我,我還掂都要返去沖涼,咁我不如去返房落去玩埋最後浮潛!

連蛙鞋都退返俾人啦! 我唯有著住珊瑚鞋在屋附近游啦!

 

 

 


睇下有幾多魚!!! 

 

 

 

我在屋下見到有獅子魚,但因為好大浪,衝到我影唔到佢相!!!

好多魚魚!  呀魚,我會記得你地,我好唔捨得同魚魚一齊生活呀!

 

 

曬下d潛水衫先

 

 

我隻腳開始痕啦!!!! (就係前幾日去浮潛被珊瑚整到)

 

 

< 續 >

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()