[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

事項:馬爾代夫 - 最後一日,回到馬里 (馬爾代夫首都) 

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )
人物:Annabelle mix*cc & Starsky

   ************************************************************************

我地去到機場由於仲有好多個鐘先有得上機(差唔多大半日),所以我地坐船去馬里行下街周圍逛逛先! 仲要有個當地人自認係導遊帶我地行....真係怕左佢....就係咁我地就展開一步一驚心既旅程.....

 

 

去到馬里,見到海邊有戰艦 

 

 

 

THE PRESIDENT'S OFFICE

 

 

E個唔記得左....好似係拜神地方掛.....

 

 

政府總部

 

 

好多人係度示威!!! (舊國王王宮門口)

 

 

E個公園有好多好得意既植物,都幾出名架!

 

 

這棵樹就是好出名既 "Banyan Tree",都有成600年歷史

 

 

超高既樹,唔記得叫咩名,好少有的!

 

 

清真寺

 

 

 

 

 

這個碼頭係for d勁人 (政府高官、首長),落船或上船的位置

 

 

馬里既街市,好似西貢....係船上買餸

 

 

入去街市,第一見到既就係一串串既香蕉!!!!

 

 

這個是魚市場  (勁臭) 我都頂唔順....未行到去都已經好臭...

 

 

佢地係放d魚係地上賣,我唔再行入去,因為頂唔順...

 

 

 

 

不過,如果有人話會帶你地行馬里的話,我就建議唔好制!!! 佢會帶你去一間超貴既店買野,如果你唔買野or買得好少錢既野,佢就開始黑臉!!!!! 好似想殺人咁既樣....

 

 

 

其實回程既時候,我地識左一對香港新婚夫婦,我地一直都係一齊去馬里行街

佢真係好靚女....

 

 

 

整個馬爾代夫蜜月之旅完畢啦,下一站係新加坡!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()