[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

事項:馬爾代夫 - 大晒最後一日的相片

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )
人物:Annabelle mix*cc & Starsky

   ************************************************************************

最後一天,我地更係唔放過啦! 唯有不停咁影相囉~~~

 

周圍行下......

 

 

 

 

 

 

睇下D沙.....

 嘩~~~~~~又白又沙又幼....

 

 

 

E間係一間店舖,買紀念品 (不過超貴....但小超都買左一本書同埋明信片)

 

 

 

 

有網球場架!!!! 

 

 

 

Reception counter 對面

 

 

Reception counter 座位

 

 

小超好專心咁寫緊明信片 (俾我地自己)

 

 

 

等緊船啦.....

 

 

架艇到左,要上船出發去搭水上飛機

 

 

我地見到水上飛機啦!

 

 

飛到差唔多降落,見到馬里 (馬爾代夫首都)

 

 

落左水上飛機啦 

 我好唔捨得...我好唔想走....

 

 

 

隔離架水上飛機,去第二個島的!

 

 

馬爾代夫的國旗

 

 

搭完水上飛機,我地去轉坐小巴去機場個邊

 

 

路途影既相.... (我好唔想走...

)

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()