close

今日要開始為婚前準備一下,要靚靚先要攪好自己既皮膚。


以下就係今日我既戰利品 ^^ ,"我的美麗日記+極潤" 這兩樣護膚品在網上都有好多人大讚,等我又試試先,用完之後會係e道再寫返個用後感想。



---------------------------------------------------------------


用後感想(本人皮膚屬於暗瘡及敏感類型):


我的美麗日記:


我之前用過紅酒mask,都ok無反效果又無敏感。


珍珠mask,都無反效果不過剛扶完都唔覺白左dd...可能要用多幾次試下先。


極潤:


昨日開始用,對個黎講有點lup,不過都好潤同保濕。考慮夏天既時候仲用唔用佢...好似冬天用會好d,因為渣完佢仲要渣cream...咁潤...我怕會生油脂粒 >.<..

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()