close

 

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

日期:2010年10月4日

事項:飛到吉隆坡轉機到馬爾代夫首都馬里

************************************************************************

1)  住了一晚香港柏寧酒店後,我地又好趕地走去搭酒店shuttle bus往機鐵

 

 

haha 睇下我仲係用緊BNO護照 ! 我覺得比特區護照靚好多喎 !

我地要去31號閘口,搭飛機

 

 

嘩, 我自從15歲之後,都冇坐過飛機啦~~~

以前只係去過泰國探親戚咋,都未去過其他地方 

 

嫁左俾小超大人之後,我就可以成日去旅行啦,哈哈!!!

 

 

 

首先我地14:45會飛去吉隆坡(Kuala Lumpur)先

 

 

 

 

嘩.....好耐冇食過飛機餐啦!!!~~

 

 

 

well~~~ E位靚女空姐個樣好似我的一位朋友 

 

 

 

睇下,中間個雲好似隻免仔,但又好似隻狗仔喎...

 

 

 

嘩~~~到左吉隆坡啦~~~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()