close

 

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月4日

事項:由吉隆坡轉機到馬爾代夫首都馬里 (Male)

************************************************************************

落機啦,老公仔小超怕我累,所以幫我攞晒d袋 

 不過佢有d似"師奶"

 

 

 

-- 到了吉隆坡機場,好多唔同國家文字 --

 

 

-- 吉隆坡機場,都幾大同埋幾靚 --

 

 

我地會去有好多個堆埋個度(中間位置) 搭"轉駁車" = Aerotrain

 

 

就好搭地鐵咁樣,不過車身就短d,同埋都好短程 (都係圍繞住機場內)

 

 

大家睇下我後面係萬寧 

 香港叫"Mannings",但個度叫"Guardian" ...係咪同一間公司?

 

但logo係一樣喎...

 

 

馬來西亞(RM)1元 = 港幣(HKD)2.68

 

 

在香港冇買到帽,攪到要去到吉隆坡周圍搵帽,最後都係去左間好似馬拉松既店舖,買左兩頂addidas 帽就算.... 以下是店舖裡的sales姐姐,佢好可愛,塊面好圓

 

 

 

之後我地去左其中一間餐廳食晚飯,哈哈,睇下個待餐Pager識發聲同閃燈的,點解香港冇見過既....香港仲係用緊一塊塊的膠牌

 

 

 

其實e間野都幾好味,我好鐘意食佢碟辣椒鼓油,唔係好辣酸酸的,好味!!!

 

 

我地坐側邊位,可以一邊食一邊睇飛機,同埋間餐廳頂部有好多雀籠既燈

 

 

食完飯就去搵閘口,待上機飛去馬爾代夫首都馬里(Male)

 

 

上機後,見到d座位係彩色的

 不過得個靚字...都坐得唔舒服既

 

 

 

個度d空姐好好人,幫我地影張相留為紀念,之後,我倆帶著好疲倦同埋好興奮既心情期待到達馬爾代夫啦~~~(已經好夜,要訓覺)

 

 

起飛向馬爾代夫出發啦!!! (下圖是吉隆坡晚空)

 

 

這次的飛機餐麻麻地,但竟然有金莎派喎!!! 仲要每人一排!!!

 

 

飛到馬里的星空上已是夜晚1:45am ,我望出窗外...竟然望到勁多星星在旁邊,好似飛機飛左上太空似的!!!

 但可惜影唔到相,因為太黑影唔到!!! 攪到我已經對馬爾代夫有好深刻既印象同充滿盼望同幻想.....

 

終於落機啦,有好多黑人既職員在下面等待.....落左機要坐轉程車去機場入口

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()