close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

日期:2010年10月3日

地點:銅鑼灣柏寧酒店 (婚宴送的一晚酒店住宿)

特別事件:銅鑼灣開槍案,案發在銅鑼灣柏寧酒店商場

新聞:http://news.sina.com.hk/news/32/1/1/1874084/1.html

話說我地當晚好趕急地執拾行李到銅鑼灣的時候,一出了地鐵站E出口時.....

突然見到成班路上行人向我們的方向衝走...跑.....衝.....嚇得我呆了呆,便拉埋我老公仔走埋一份....

 以為有人掉強水啦~~~ 點知有旁人話前面發生槍戰!!!!

 

本來興奮地準備Honeymoon既心情都變得緊張起來.....

 

之後,我同小超都打電話回家報平安

 ,可憐我倆在街上好像無家可歸似的...

 

因為柏寧酒店都被閉上了門....>.<....好似條條街都封鎖咁....唉....兩個人推著重重的行李....邊道都無得去...諗住去缷甲(水晶甲)因為太長太唔方便,點知間間都要行樓梯,我地攞住咁多行李又點上到樓梯喎...所以又缷唔到甲....跟住我又開始病起來,好唔開心! 最後小超走到藥房買藥俾我食

 之後,10點幾11點先可以返酒店
 勁攰....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

佢地竟然幫我地Upgrade左間豪華大房,嘩...大到可以用來結婚出門用都得........個廳同間房都勁大!!! 

 

 

 

 

 

 

~ 訓完一晚就起行去機場 ~

< 續 >

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()