close


今日應承左一個好好既人整蛋糕比佢食,haha其實我差唔多成年冇整過啦! ^^"


食譜來自我老闆Alex Wong,但我改了少少, 改用士多啤梨, 同埋上層加了益力多,佢整得好味好多^0^



起身預備材料時>.<...搵唔到Hand Mixer個兩支叉, so..8點鐘去百佳買


回到家後開始整啦...點知...打鮮忌廉時, 打耐左...變左水狀oh no...


跟住又跑落街買,回到家繼續整...屋企好似被人爆屋咁...亂得很!


之後,約了他到海濱食蛋糕,我隻嗅腳係咁比蚊錫了好多啖...>.<...


最後,都總算順利完成!!! 味道都算適中,但雪得唔夠耐(>.<") 如果雪耐d就好似雪糕咁好好味!!!


到了晚上, 家姐回來試食, 我都試左少少....的確係....再雪凍d食係好味d  :p


================================================================


其實個食譜係來自我老闆Alex Wong的, 我比佢個食譜你地睇:


芒果芝士餅:


餅底:
消化餅100g, 牛油50g


餡:
Cream Cheese250G, 鮮忌廉250G, 芒果1個(切粒), 糖3湯匙, 魚膠粉1湯匙, 熱水4湯匙


做法:
1) Cream Cheese & 糖拌勻
2) 魚膠粉加熱水拌勻, 待用
3) 撹拌鮮忌廉至企身
4) 把以上(1)&(3)拌勻,加入魚膠液和芒果粒
5) 入模內,最後放入雪櫃最少3個鐘


* Remarks: 我唔用芒果, 改了用士多啤梨!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()