close

今日病了....昨晚訓下醒下又訓下醒下....


今早小超來到我家送我上班,但...到了公司後仍然感到不舒>.<...


又頭痛又周身痛冇晒精神...>.<...面對著枱上那麼多的工作未完成...有點想暈...OH NO



所以立即CALL小超,小超便走回來帶我去看醫生>.<....




就算帶著眼鏡,雙眼都係好似開唔到咁,太累了!





在診所裡,等呀。。。等。。。等左好耐先到我。


之後,買了午餐就回家了。


今日小超一直陪著我,我回到家睡了一睡,而小超便在我家用電腦做工作上未完成的工作,不停工作。。。好勤力呀!^0^


下午一點醒來後,食午飯和飲苦藥>.<....超苦...真係苦中苦LO...


食完苦藥再訓...訓到媽咪回家為止。 一.一: 但小超對住部電腦好似定左型咁...動也不動...好似中左電腦病毒咁 >.<"""



睇下我個衰樣殘得很.....真係冇面見人....


但我可愛既小超擺既POST,我真係想錫佢一啖^3^


好可愛呢~~! 我好開心係我病既時候,小超一直係我身邊陪著我!


錫晒佢^3^


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()