close

Yeah!~~~~Yeah!~~~~Yeah!~~~~


感謝我的好男友,超博士BB~~~!!!!!


我唔甘心影親D相都冇人地個D咁靚 hahahaha!!!! 而Blog友Winnie靚女又介紹左我一間婚紗攝影公司喎!!!! 我好心"煜""煜"想再影多次!!!!!! 好似Winnie影得咁靚就已經好足夠


----------------------------------------------------------------------------


大概 對話:(有d句子比我cut左)


我:     我再影多次相
小超: 影甚麼相呀
我:    我好唔甘心
小超:係呀
小超:今晚我們慢慢去傾下呀,但無論怎樣,我都會支持你的!


----------------------------------------------------------------------------


成功了!!! yeah!!~~~~~ 5月14日再影啦~~~~~ 由黃sir幫我地影呀!!! hahahahaha


感謝Winne姐!!!!


感謝男朋友小超B,對我太好啦~~~~~錫晒佢呀!!!!



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()