close

今日放工小超來接我去食飯,才約埋媽咪同表妹去揀衫。


小超到既時候:


佢:比你食呀,你估下係咩黎?


我:一睇就知係"老婆餅"啦!


佢:你估下點解今日我會送老婆餅比你食, 今日係好特別既日子? 你估下今日係咩節!


我:嗯.....老婆餅節!!!


佢:一半啱啦!


我:嗯......諗唔到!


佢:咁你係我個背包攞d野出黎啦!


我:e !!  (拉開背包)(睇見內裡有盒花)


佢:哈哈! 其實今日係我地第一次見面同相識既日子! 同埋你就快係我老婆囉!!!


我: oh my honey 平時你都唔浪漫,今日做咩咁識做!


佢:因為咁先叫做surprised.......



I LOVE MY HONEY B!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()