我昨日暈左兩次呀!!!~~~慘!


原本諗住昨日去買生日禮物俾個可愛既Keona ,同埋去旺角交做結婚相簿既碟,仲想去食油渣麵,點知........


我由大埔火車站上車後...到了小白鷺既時候,我好想嘔,跟住我好暈,緊緊依靠著小超...隨即眼前一黑.....我休克左....冇晒知覺!


一直到大學火車站,老公同其他乘客將我好似賣豬仔咁抬左我出月台,CALL左白車..


佢話  :   當時你的呼吸好似無左,脈搏又好似弱左喎,所以我咪不停咁打,希望打醒你囉!


老公不停打、打、打、打、打~~~~打我塊面!~~~


打到我半醒....佢話我當時喊左兩滴眼淚出黎,haha


之後,被人扶上輪椅推左落站長室等救護車,老公見我又好似暈左咁...


所以仲打得犀利....仲係咁叫我 "醒呀!"....一.一:::


我當時出唔到聲,個口好乾又冇力,我真係好想叫佢 "唔好嘈" "打夠啦" hahaha


之後,我就被救護員抬左上床架,再上埋救護車....


嘩....佢地好似以為我就死咁,幫我戴上氧氣罩,量血壓,刺手指量血糖...


由於我血壓低+血糖低+有左BB....佢地係咁幫我插手背諗住輸葡萄糖水俾我,


點知....插左三次都唔成功,最後係我手脾打左支針


睇下! 我兩隻手都損傷慘重!!!


去到醫院我已經醒左,仲訓係床度等醫生叫名...



我竟然被列為"Urgent"case,在急症室等候!
醫生(顧問醫生)驗查(包括:超聲波,心電圖,量血壓,血糖)完左之後,我同小超諗住走,點知。。。。。。
 
等緊的士既時候,又暈多次!!!!>.<...今次係身邊正在等的士既女仔幫我老公手扶我同不停拍打我塊面,跟住佢仲幫我跑到醫院攞輪椅俾我坐,
最後...我又係要返返去威爾斯醫院!!!
 

 
最後,食左D野飲左D寶礦力,小超就推我到的士站搭返屋企.....
HAHA 今次真係嚇死我同老公,我最怕係冇左小BABY,我係救護車裡面同小BABY講唔好離開媽媽,媽媽同你一齊努力唔好放棄,就算被人插到雙手幾痛都好,我都可以忍到,但BABY唔好離開媽媽,勁驚~~~
好彩在急症室個醫生幫我照左超聲波,雖然醫生唔肯放大黎照,但見到BABY仲有心跳,仲大隻左好多(比預期大左成4日) 我地都好放下心頭大石!!!
 
睇下!!!!  BABY佢仲係度 玩緊腳指 呀!!!!
BB好叻叻呀!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()