因乜解究,我都未滿 3個月....個肚大左咁多??? 又唔見其他部份肥左喎....只係個肚!


前晚嘔胃酸,仲要連鼻一齊噴.....D胃酸勁"那".....>.<......


之後,到今日都未嘔過,害喜好似冇前幾個星期咁勁! 好似開始減少 ,但咁樣先驚!


醫生話有嘔就證明BB仲係度健康成長緊,咁快開始減少....我真係有D擔心


前個排去到越棧食野,但近排一經過越棧....由於D香味太濃,令我反胃想嘔,攪到要行另一條路!


原來做媽媽真係唔易做,由一有左BB就開始擔心到白頭,我初初又擔心佢冇心跳、SIZE細、唔再成長、.....至今我仍然擔心緊 e 3樣野,成日會驚BB突然離開我


蝦米仔,媽咪好期待你係我肚裡面踢我呀!!! 你快D大個啦!!!



HAHA 上次我POST張超聲波,BB玩腳仔張相出黎,有朋友話唔識睇!


我今次放大你地就會睇到佢個樣啦!!!! haha 急症室醫生唔肯放大黎照都冇法!


我晚晚都睇一次先訓ga! 佢好可愛 I love U, My Bube!!!



等我簡單用MOUSE畫出黎俾大家睇吓BB個姿勢係咩樣,我諗會易明D!



畫得唔係咁靚,睇住先啦!


(圖中顯示 " +‧‧+ " 係醫生量BB頭仔到PATPAT既長度去計BB size)


我上過youtube睇,原來有好多BB係差唔多E個week裡面都係玩自己隻腳....


係咪悶過頭,冇野做?


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()