close
  奀豬媽 の 我要放假,我要自由 



結婚前半個月辭職,從此感覺自由身。。。不用上班受氣,沒有壓力
去渡蜜月更加像天堂般生活,

自從奀豬(AngieB)出世後,我好像由天堂回到地球,
沒有一晚能飽睡8小時,
獨自逛街。。。約一星期只有一天
大部份時間困在家,像工人一樣

呀女,你可唔可以放過我?
你幾時先開始返學?
你可唔可以獨立些?


話雖如此。。。
到奀豬長大之後、有獨立能力、不再依靠著我、返學。。。既時候,
我會覺得好孤單!!!



====== MY FACEBOOK ====== 
Angie logo3_LIKE








arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()