close

  叮噹湊B記 
DT_top



有一天, 奀豬喊個不停
而我又有工作要做
咁點算好呢?











搵叮噹幫手咪得囉!!!呵 呵 呵~~~


(走入睡房搵野先)





登~~登~~登~~登~~!!!





有左佢我就可以叫叮噹出黎

(方法:當用手擦錢罌既時候,需要配合埋首歌,邊擦邊唱)



叮噹之歌《圓圈加一點》

圓圈加一點   圓圈加一點     下面畫枝波板糖    再畫個呼拉圈   再畫個呼拉圈 

六字畫好將它反轉   加個飛碟兒   左飛一次 右飛一次   下降好玩D

著地變作漢堡飽   真真合意   看看我那半個Hot Cake  乖乖碟上睡

求求你將西瓜一片   當作我的嘴  再撇上貓鬚睇真    畫到似邊個     叮噹!!!





出黎啦!!!出黎啦!!!









( Doraemon )





YEAH!!!

我終於可以放吓假啦~~~


 



++  叮 噹 法 寶 ++

放大縮小電筒

 













睇黎奀豬都玩得幾開心

咁我就放心啦!



++  叮 噹 法 寶 II++

竹蜻蜓











嘩!乜咁危險呀!!!

叮噹小心D飛呀!








今日既湊B時間又到啦!







叮噹:奀豬,下次再同你玩啦!BYEBYE~~







! 其實搵人幫手湊女都幾好,

起碼有時間做吓自己想做既事。

只不過遇著有危險既事情,自己唔會知亦睇唔到,

好彩叮噹無用時光機帶呀女走。。。

如果唔係,我會大喊。。。
(報警都無用)





====== MY FACEBOOK ====== 
Angie logo3_LIKE
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()