close

上一次 ,今次我會開始講講結婚當日發生既事。



日期: 2010年10月1日(國慶)


事項: 大日子那天的早上...準備接新娘





昨晚只訓得一個鐘(凌晨4:00am ~ 5:00am)


今日就預左做一個殘新娘....唉....希望化妝師可以幫我遮到幾多得幾多啦!



e件就係我一直渴望穿著既 "潮褂",相比傳統褂,潮褂較多顏色!



攝影師連鞋都可以影一餐....



化妝師早上5:00am就準時到達我地房門....按鐘 "鈴~~~" 全人類醒晒!!!


我請了三位化妝師:


2位化妝師: for 姊妹+媽咪+奶奶+呀姨+超妹妹 ,


1位化妝師 : 專係for ME


好眼訓....好眼訓......閉目養神先!!!



似唔似街市買餸D師奶


嘩...一電曲髮,立即變大幾十年又得,得左....! oh no


(其實我好細個咋嗎!!!!)



其實我唔太鐘意條辮放係前額囉!!!



攝影師都到齊,做好準備!!!



可愛姊妹們為兄弟們準備超級難食早餐


聽講飲品係:豉油 & 醋


食物係:芥辣餅 & 蝦醬餅



唉....我d妹妹同我一樣訓得少少時間,可能因為咁..佢地要飲e d飲品黎充電!



緊張關頭,個個都忙於作準備時...



我走去派利是俾d姊妹先



跟住我就要入房迴避一吓!!!~~


睇個PSP (現場直播)



樓下咩情況???!!! HAHA老公咪係度做財神,大派利是俾D兄弟囉!



你睇D兄弟幾興奮




準備衝上黎啦~~~



唔知你地有冇留意到,伴郎係帶煲呔!!!(我揀架!^^)


佢地個個都係勁人!!!! 學歷又高、職位又高、智慧都好高


就睇下佢地過唔過到姊妹個關先! haha


(其實我都唔知d姊妹會玩咩野...佢地唔俾我知)



<  續  >



arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()