上一次 ,今次講婚宴進場儀式。


日期: 2010年10月1日(國慶), 晚


事項: 婚宴進場儀式





我地預備進場啦!!!!~~~~(好緊張!!!)


所有人都係度睇緊我地既成長片短


小超話:good show!



我地就在後場等候,同埋影相!!!


(e隊軍人係我地另請返黎的,好貴仲要以人頭計...每位幾千蚊,小超又俾我顛喎)


我一直期望,我在婚宴上要著住超長勁閃既婚紗,好似公主咁出場,


我今晚將會實現,好緊張!


準備啦~~~~



進場啦!!! (成支軍隊帶進場真係好壯觀,個個來賓都好興奮!)



個攝影師不停叫我地"慢慢行",haha


小超係咁同個教授握手,我心諗:進緊場呀,握完未呀? 軍人都走埋啦!!!



無論點,全日我地都要保持笑容....其實係好辛苦架!!!



上到台,切結婚蛋糕



跟住交酒同祝酒!  (隻杯勁長囉...差d哼爆)



跟住我最緊張既時候到,就係講感謝說話,好驚自己講錯野!!!




  • 首先感謝所有來賓出席我地既婚宴,好感動!

  • 跟住感謝我地既好朋友Kitna & German,係佢地兩公婆介紹我同小超識的!

(在我失戀最慘既時候hahaha,因為我之前男友屬靚仔級,成日都心驚膽跳,最後都係冇結果,個時發誓死都唔要靚仔男友,對男仔都開始冇信心,點知識到小超,佢真係好好,其實佢對身邊個個都好好,佢咩都就晒你,你想要咩佢有能力的話都會俾到你、學歷高又可靠、又顧家、又唔夜蒲、又唔煙唔酒唔粗口....真係好好既男人,而佢又對我有意思,咁我咪決定同佢一齊囉!!! 的確,同佢一齊又真係安心好多!!! haha)




  • 同埋感謝佢爸爸媽媽,如果冇佢地,我都唔會有個咁好既老公^^

  • 最後,更係要多謝一位重要人物啦!

一個對我不離不棄、一齊捱過苦、又錫到我燶既人,就係我媽咪!


自從爸爸病倒至到逝世,家裡得我工作(初出頭)但同時又要讀書,家裡變得越來越窮,連電話費上網費都俾唔起,攪到被人cut,我和媽咪都係食辣椒粉撈白飯過日子咋) 我永遠都記得,我家當時變左好似冇親戚咁(我在香港得一、兩家親戚),因為當我家有事,d親戚係冇晒蹤影,而爸爸過身,佢地都冇黎,得一個唐姐係有黎,其他既親戚又話生日又話其他事....) 但當佢地屋企有事就會call我媽咪去幫佢地!!!


但今晚在我既婚宴,佢地又有黎喎! <算啦! 就俾佢地睇下我有幾幸福啦>


講到媽咪,我真係忍唔住喊左出黎!!! 因為諗起我地兩母女一齊捱過既日子!


冇左媽咪係唔得架!!!


之後到小超講感謝家人既說話!



講完之後司儀要求我地要kiss kiss......kiss好耐好耐


唔知係咪因為剛剛講起d慘既事,一kiss小超時,我覺得黑暗既時間已經過去,


我現在已經得到幸福,得到一個美好既家,從此會過著開心快樂既日子咁!



haha 食乳豬!!!(其實我好鐘意食乳豬),當晚我只係食左乳豬咋



下次會有敬酒相片


<  續  >



arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()