close

病假完了,今日如常回到醫院上班,當我正在買早餐時,突然好暈同想嘔,見到有好多白色點點越來越多,跟住我就暈倒及失去知覺。ISS既同事告訴我幸好當時在我隔離有個醫生,佢即時為我急救及推我入急症室。今次真好彩,咁大個女都未試過係咁多人面前暈倒,好感謝個位醫生....唔記得問佢係邊位....


之後,ISS同事幫我通知左我部門D同事,JIMMY幫我攞左個袋上來A&E比我,跟住我就訓左係病人床上,照心電圖、量血壓、check血糖....小超都到左A&E陪我。


跟住,我被推到臨時觀察病房,訓住等。過左一陣,老闆就來睇一睇我,佢見呀超係道陪我,所以佢留左短短時間就走返部門工作。


ISS同事隨後來看我,見我己經醒了就把剛剛發生的事情告訴我知,HAHAHAHA


原來暈倒休克,會令人失去知覺,昏迷狀態,ISS同事話我當時面色蒼白。當我慢慢地醒覺知道自己倒下時,我開始聽到側邊有好多人所講既對話,知道自己張開大口,訓在醫院SNACK BAR裡的櫈上,旁邊為我急救的醫生不停拍我"小姐....小姐...."


我慢慢開眼一望...嘩....咁多人GE...心諗 "死火, D醜態被人睇到晒tim" OH NO...


好"魚"呀.....點解我要在這個我每日都會來買早餐既地方暈倒GA?????

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()