close

今日約了下午6:00到深圳現代經典揀相,去到都唔敢相信.....爆晒人....勁多人去睇相...


我地都等左幾個字先有得睇,好心急,但一比我地睇到d相就.......


唉....冇晒心機,個問題唔係攝影師,而係我男朋友...


有好多佢隻眼既問題,同埋笑到成隻怪獸咁....唉.....


只揀到三十幾張相係想要的﹐但我地個package係有180張相 &  當中揀65張入相簿。


真係想死....越揀越火爆,仲要被d職員吹要收工,差唔多關晒燈。


但我又唔想重影,因為我好難請假,加上時間無多 >.<....


算吧.....


唉.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()