close

今早照常CHECK下ESDLIFE討論區,回覆完之後就返唔到入去!!!


出現以下句字:


您已被停止會員資格
請跟版面管理員, 群組管理員或是系統管理員聯絡詢問相關資訊


攪什麼???  勁過份囉!


我只係回覆返WINNIE同黃SIR 影D相好靚啫! 咁都突然被停止會員資格?


我現在就投訴佢地!!!!


----------------------------------------------


我已經send左留言 + e-mail 比佢地不停投訴, 遲D再打埋電話去, 我好火!!!


support@esdlife.com, tel: 3151 2222


-------------------------------------------------


但不要緊haha, 我叫小超B開戶口比我用!  如果佢再刪我, 我就叫媽咪開戶口.....哼!


-----------------------------------------------


原來仲有好多人同我一樣:


http://raychuiphoto.blogspot.com/2009/03/esd.html


生活易D管理人真係很差!!! 等我搵下仲有咩投訴途徑先!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()