close

[ 跟 著 小 超 走 天 涯 ]

日期:2010年10月7日 (早)

事項:在馬爾代夫 完勁早既早餐後就準備跟船出海浮潛  

----------------------------------------------------------------------------------------

蜜月之旅: ( 香港 > 馬爾代夫 > 新加坡 > 吉隆坡 )

************************************************************************

早上7點幾8點食早餐 

 

我係馬爾代夫每日都會飲 Banana milk shake, 好正!!!

 

 

食完早餐落去行海灘,點知......發現......(請留意我圈住既位置)

 

 

 

hahaha又係你呀Baby Shark (黑鰭鯊),咁早同我打招呼....

 

 

 

e個唔知係咩黎,但佢識move....好攪笑...

 

 

今日真係好曬...緊記一定要搽太陽油出海 

 

 

 

之前10月5(day2),我地join浮潛訓練班就係由e個出口出去40米深既位置...

見唔見出面既海特別深色!!!! 

 

 

 

d 沙真係好白,攞上手好似麵粉咁.....

 

 

call 車載我地返去villa ,準備一陣出海玩浮潛

 

 

天氣好好,海又靚,有陣陣海風,好舒服.......

 

 

yo! 去報到啦!!!! ~~~ 出海浮潛,今次我地join左去兩個地方,貴就貴d

但咁難得黎到馬爾代夫,都想去下遠d又唔同既地方浮潛!!! 

 

 

 

 

 

 

well ! ~~型仔型女嗎? hahaha 

 

又係我地既UV衫出場!!~

 

 

e位係之前教我地浮潛既教練! 佢今次都會一齊出海

(分組既時候,佢仲負責睇住我同小超,good! 

)

 

 

 

woo....有好多人呀! 有兩對係香港夫婦(未計我地),一對係韓國夫婦

 

 

好緊張~~~出發啦!!~~~~

突然....傳來呀sir大叫....

叫我地快d出去船頭睇下.....有大發現.....

 

 

 

 

 

估下係咩黎 !!!????

 

 

................

.......

....

其實呀 sir 係大叫 : Dolphin係一大班海豚!!!!!!

我都拍左MOVIE放左上去Youtube,但因為船太搖動,所以影得唔太好,但都睇到

出海睇海豚 >>>  http://www.youtube.com/watch?v=QxmRcHUOGr4

 

 

勁開心,玩完之後要返去 取消 "出海睇海豚節目" ,

因為join出海睇海豚節目每位要大約USD75 (如果冇記錯的話,好似係)

兩個人慳左成 HKD $1,1XX  

 

< 續 >

下次會放多d海底世界既相!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()