今朝又晨咁早4點幾起身啦..... 唉.....咁我咪慣例唯有起身沖杯熱奶飲,今日開始飲"惠氏媽媽奶粉",諗住隔日飲!


跟住,今日天氣突然變冷由昨日十幾廿度跌到落7.8度,我更加唔可以出外,留在家中。


下午媽咪黎在我家,買左D生果同幫我洗厠所,.......(因為我咩都唔可以做)


跟住佢話,今朝奶奶晨咁早7點幾打俾佢,好開心咁叫我媽咪今日黎陪著我~!


不過,可惜我媽咪要返工!!!!


自從前幾日見少少血後,至今都未見有血出現,感謝神!


但到現在晚上6:35PM仲有D谷M感覺!




BB,你要加油努力,要堅強D呀! 爸爸媽媽好想你順順利利、健健康康咁出世!!!!


爸爸媽媽會錫到你燶

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()