close

原來醫生計"懷孕週數計算方法"有點唔同的!


我以為由我DO個日開始計,但醫生係:


從最後一次月經的第一日作為首週的首日 "L.M.P.(Last Mentral Period)=上次(最後)一次來經期的第一天日期"再以1週7日、4週為1個月計算,到滿40週之後,便是預產期。


咁我上次黎月經既第一日係17/11/2010,咁我現在咪有左BB成 " 33日 = 1個月+5日 " 大



嘩~~~~~~ 突然覺得BB大得好快呀!!!!

Picture


都好過得快D啦!!!!快D過頭三個月啦!!!! 我會放心D呀!


WOO~~~~今日再CHECK多次紅D綠D,條線深左幾多!!!!



個肚脹左.....HAHA 其實可能係我近日飲左好多牛奶同不停食野(每隔兩三個鐘好肚餓) !



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()