懷孕 6W5D


今日去蔡玉醫生(婦產科)照第一次陰超!!!


我個心勁緊張,勁驚BB會冇心跳、宮外孕或者冇BB係裡面!!!!


原來照陰超對我黎講係架!!! 佢用支棒插入你下體去照...


好彩佢係女醫生咋


HAHA..............BB......佢已經有心跳啦!!!! 閃閃下!!!! 好得意!!!


勁開心!!!! 不過佢仲係好細好似一粒米,SIZE等於 6W1D (0.483cm),但醫生話係正常!!! 網上有個同我一樣6W1D但佢就得0.25cm,咁我個BB係咪大肥豬??



BB I Love UUUUUU~~~



晚上,呀Yan第一次打電話俾我,傾傾下....我就同佢講...我其實有左BB,所以E排都見唔到我! 點知.....佢又同我講,其實佢打黎想同我講佢都有左BB(5W),但我快過佢一步講左出黎!!!! HAHAHAHA  好攪笑,BB有伴啦!!!!


期待大家幾時知道BB係男定女啦!!!! HAHAHA

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()