26/2/2011 - 懷孕14W3D


晚上同老公諗住偷偷走去食壽司,點知途中去到十字路口等緣燈時突然好想嘔同暈,


好彩我立即二話不說,立即走到附近有櫈既地方坐,坐好之後先同老公講,


我好暈,坐下好左好多!!!坐左差唔多5分鐘先起身繼續行去壽司店


幸好,去到壽司店唔洗等位就有位入去坐!


跟住,我就開始偷食大行動


我想講: 我忍左好耐啦!!!


我忍左成幾個月都冇得食壽司,今次我咩都唔理,我係要食!!!!!!!


我起碼食左兩件三文魚壽司  


食完個晚都冇嘔冇痾,不知幾happy!!!



食完野,更係走去附近一田BB展行下啦!!!


我地一去到就傻左,勁開心,我咁大個女都未試過買野俾自己既BB


hehe 今次我真係忍唔住手,買返幾件過下手癮  止下我d口水先!


買左兩件底衫仔,同一件夏天著既夾衣先


(三件都唔洗另外戴手套仔,因為件衫個袖可以反出黎包住雙手)


e一刻我覺得自己真係成個呀媽咁!!! 超級開心 



返到屋企,上一陣網,突然喉嚨痕,我即刻輕輕按住個肚咳


點知.....我咳完之後,個肚裡面好似有d亂,跟住過左一陣係我隻手位置(偏右)


感覺到有一舊野係肚裡面大大力咁踢左一下(當然唔係勁大力到可以見到凸出來啦),


只係比之前個d感覺大左好多,佢真係大力左好多!!!!  好明顯的一踢!


嚇到我大叫老公!!!! 當時係12:00am


我興奮到即刻打電話俾我媽咪!!!!!!!


 



 


27/2/2011 - 懷孕14W4D


下午走去沙田的一田BB展行街,嘩~~~勁逼!


d sales以為我有左5個月BB


原本諗住去荷花買托腹帶同孕婦胸圍,點知....冇SALES理我地


佢地只係理d內地客


所以我地走左上去一田既 "010" 買,起碼有人采我地先


咁就買左兩個孕婦胸圍,同埋一個托腹帶,


托腹帶仲即時帶住咁行街,舒服好多,條腰冇咁痛,同埋冇咁攰!


之後,行左去睇BB車,以下係我想揀既MODEL:



1)  Peg Perego P3 (我一直想買)


好處:


勁穩陣,成個人企上去後面都唔會反車


坐位好寬敞 (適合0-4歲)


車轆較耐用,避震好好


前後以雙轆既車轆,同埋360度轉


缺點:


重量8.5KG (比Chicco車重d)


收車無Chicco收得較輕鬆


坐位唔可以拉至完全平訓


如果下雨天,一手拿著雨傘一手推著BB車的話,這個手柄設計冇咁好推


偏貴,折左都要 $3,XXX


 



2)  Chicco Cortina


好處:


重量唔記得,但比P3車輕少少


較易收車


坐位好寬敞 (適合0-4歲)


坐位可以拉至完全平訓,初生嬰兒會訓得舒服d


如果下雨天,一手拿著雨傘一手推著BB車的話,這個手柄設計較易控制


手柄位置有個tray,媽咪買左杯飲品一邊推一邊可以放係tray上面


隔離仲有一個有蓋既tray,買餸時又可以放散銀,又可以放其他野! 



缺點:


P3比Chicco較穩陣,這部較易反車


車轆好易壞或變得難推,避震無P3咁好


前面以每邊都是雙轆為一對車轆,但後面以每邊單轆


較\平,折左都要 $2,4XX



最後決定


 


由於係 我媽媽送俾 bu.B豬,所以......


第一:要考慮既就係價錢,我唔想洗佢咁多錢,


第二:老公話Chicco對我地黎講好用d (多tray)


第三:BB訓得舒服d,因為可以好似床仔咁完全拉平咁俾佢訓覺


於是,我地就訂左 Chicco,原本我地想要隻燈色,但sales姐姐話個隻唔出,


只得綠色and紅色揀,老公話隻綠色佢接受唔到,所以我地唯有揀紅色


紅色最快4月才有貨到 !!!


bu.B仔有車車啦!!!!!



跟住晚上返左男家食飯,因為奶奶燉左雞湯同埋花膠湯俾我


點知.....過左咁耐就年,我個 bu.B 仲有利是逗


奶奶話係佢D舊朋友知佢就快做嫲嫲所以俾利是 bu.B


犀利, bu.B 上次已經逗左好多封利是,至今仍然逗緊利是!!!!


 bu.B 真有福!  




 


 


 


另一公開網址同步update:http://hk.myblog.yahoo.com/annamixcc


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()