22/3/2011(二) - 懷孕17W6D


早上去威爾斯做第一次產前檢查


勁多人(由其是內地人)﹐冇得照超聲波,只係聽BB心跳聲咋


跟住,醫生同我講返上次做OSCAR TEST結果係正常,即係BB無患唐氏綜合症


之後,醫生幫我約埋"催生日" ---31/8/2011


之後,我地去左沙田食飯,同買野!!!


去左荷花睇BB野,仲買左For 孕婦食既六甲村出既梅肉


因為我成日都口掛掛....


不過都唔平,要廿幾蚊細細包...



跟住去一田睇BB野,買左好多野,不過得一樣野係for BB用


就係防敏洗衣球 $2xx /個


用黎洗BB衫



 


晚上仲攪笑


食完飯後,BB不停係我肚臍下面既肚皮郁來郁去,我一望就見到件衫震左幾下


跟住我即刻叫老公用手摸住我個肚,但...BB又唔肯郁兩父B鬥耐性


跟住我老公唔再摸佢(要做工作上既野唔得閒),但BB個時又郁....HAHAHAHAHA


跟住我即刻整起件衫,望住個肚皮,又真係有少少震左幾下喎!!!


之後我就同BB玩啦!!! 點玩?


咪用手係肚皮上用中力打橫劃了兩下,點知....


BB又真係俾反應我,佢真係"督"返我轉頭(肚臍偏右面)


超攪笑!!!


不過玩左兩次佢就唔再同我玩!!!


之後都唔郁啦.....


直到我上床諗住訓既時候,老公走入黎對住我肚皮唱ABC歌俾BB聽


唱完兩次之後加錫左佢(我肚皮)一啖之後.....


BB又郁....又唔肯訓.....HAHAHAHAHAHA


呀B越來越精靈啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()