女人天生愛靚,懷孕期間冇得扮靚會好唔開心

而我就上網搵到,原來有好多牌子都可以俾孕婦用的指甲油!
O.P.I  、美國NUBAR (乾的速度是普通指甲油的2倍) 、Del Sol color 、UNT、
Cosmay (兒童孕婦適用 無毒無味)TOKYO STAR (國際SGS認證安全) ...........



正,更係立即上網立即訂返幾支返黎玩下啦
不過比起其他指甲油....就真係貴D....
洗甲水都要成 $1xx (我覺得超貴) 

本來我d指甲冇乜血色,搽左之後有返d淺粉紅色,最後再加閃色
 靚晒 
嘩哈哈~~~我又可以不停買指甲油扮靚啦!!!! 
等我每隻牌子都買下黎搽先,各有特色呀!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()