♥ 30/6/2011( 四) - 懷孕 32 weeks 

今日下午2點同老公小超在健康院聽講座,之後如常排隊做產檢。

姑娘話BB個頭仔仍然向下面,體重可以再重D喎!!!!

佢咁講攪到我好驚,好驚呀B唔夠大,唔夠重 

跟住我同姑娘講近日分泌物有時係綠色的,

跟住佢就安排我去見醫生....

入到去見個女醫生後,佢叫我除褲,跟住幫我抽取化驗 (原來好痛的,痛到我大叫)

產檢完左之後,同老公、媽咪、奶奶商量後,都係決定book返私家做產檢,

因為頭先問姑娘野...佢咩都答唔到我

咩都話唔知,佢話:你自己去私家個度check啦,我地check唔到!

其實我想問佢:胎水夠唔夠、呀B SIZE幾大/中/細、...........等等

**************************************************************

♥ 2/7/2011( 六) - 懷孕 32 weeks 3 days 

E排除左去產檢,都無乜點出街,可能天氣太熱令我勁唔舒服,成日見暈!

昨晚飲左參茶,好好多!!! 今日,終於可以出下街啦!

去左荃灣食深井燒鵝,無錯係食燒鵝不過唔係我食....而係我老公食!

我只係食吉列豬扒.........一.一::::


跟住去左買孕婦收復帶(束腰帶) $2XX ,生完之後用!

同埋買左個 2L 真空保暖壼 $3XX

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()