13/8/2011 (六) - 懷孕 38 weeks 5 days 
穿羊水啦!!!   入院啦!!!
昨晚13/8 12:30am 當我準備上床側訓用iphone上網時,突然下面"pop"左一下,跟住開始有d暖暖地既野流出(好似黎M咁),跟住我大叫老公扶我起身落床,一落地就好似"小便失禁"咁,D水流不停!!! 跟住我立即帶夜用裝M巾頂住先!!!!

之後,我同老公就點齊野,準備攞埋走佬袋飛的去仁安!

好緊張!

去到醫院就開始有好輕微既 M痛,我地直上三樓搵姑娘,
簽完一大堆文件、磅重、取入院需知、取櫃匙,姑娘就幫我check子宮開左幾多度,
點知.....佢一插隻手入我下體,就痛到我大叫 勁痛!!!!

結果:一度都未開

之後,就帶我去候產房換衫,上床帶上心跳機check住BB心跳,
就咁老公仔陪左我成晚


------------------------------先去圖-----------------------------------


仁安醫院既 候產室


房內共有6張床 (當時沒有人,只得我一個產婦)

HAHA 我換上仁安既for 產婦生BB之前著的袍


當時我肚皮上帶上CHECK BB心跳的肚帶
& 手拿著一個CHECK BB 胎動既掣


CHECK BB 心跳 (心電圖)



<續>



arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()