close

♥  東鐵缺德夫婦 ♥

唉,今日同超爸出去搭東鐵時,

遇到對缺德夫婦企正我地前面

簡直係。。。


點解我咁記得佢地,睇圖就知 

唉!




 PM2svxUCYGZWBUgr47sr3Q.jpg  

(上述翻釋:你幾時先肯落車呀?本小姐要坐呀!)


個位太太仲係我差唔多準備起身落車時

佢對住我講:

你落車啦?!

哎呀,好攰呀!攰死我啦!

OauiD8AKNL3pkdZTR9wQuA.jpg
我心諗:你咁有米,不如你去坐頭等啦!

超爸話:就算係都俾個呀婆坐啦!(有個婆婆正上車)

提提大家,扶完條柱記緊洗手!


====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 



*多謝你既支持*

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()