♥  兒童室內遊樂場Playhouse資料 (2)♥  

各位BLOG友,我近排經常帶AngieB周圍去試玩Playhouse
就等我同大家分享下有關Playhouse既資料啦!


2)荃灣 Kids Carnival 
http://www.kidscarnival.com.hk/index.php?lan=cht

上次去左黃埔PLAYHOUSE,今次本來去花粟鼠
但可惜去到時,AngieB已經訓到成隻豬咁。。。
7ELz0fosCAaNK_6NblnpSA.jpg
所以我地周圍逛,到AngieB醒左既時候
又發現附近有另一間PLAYHOUSE“Kids Carnival 

收費(包括一位小童及一位同行成人)
星期一至五(公眾假期除外) $80
星期六、日及公眾假期 $100
星期一至五優惠時段*(公眾假期除外) $50
星期六、日及公眾假期優惠時段* $70
額外同行成人收費(只限一位) $40
*優惠時段(晚上五時後入場)

月票收費
30天內任玩 $380
(只限星期一至五,星期六、日及公眾假期除外)

其他收費
小童或成人襪子 $10/對
儲物櫃租用 $10/日
(按金:$20,歸還鎖匙後發還。)

信用咭全年優惠
花旗銀行 正價入場九折
滙豐銀行 正價入場九折

由於星期六既關係實在太多人啦!
間PLAYHOUSE仲要好細間
玩到我都唔想再去玩,內裡無換片位
我個人覺得
黃埔PLAYHOUSE會好好多!
係依度AngieB不停被其他小朋友或沙包撞跌


SCfI8ELeD7Rc921LK0UOnw.jpg

波波池細到只能坐1,2個小朋友


n0e6Jaod4yK4MK06U4eLfQ.jpg
條樓梯點解會咁整?
好似我囡囡咁細個得85CM高既小朋友點上咁大步?

79NL7eHh3rHcKlgbSojQPQ.jpg

Z9gyNPL8M3kqyhzGZzxyng.jpg

 


滑梯既波波泡好細
cnlAXsORH9Ut8oLWtoRUog.jpg


9oZdDqsZzWuCWuvDTohLug.jpg

其實俾錢入黎唔係玩依啲野囉!!!
F_gj0rB9VEc2TWjf5MMfZQ.jpg

包得好少車車玩咋!
WaqkpPO1pPsp5IC56FaIOg.jpg

====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 

 





arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()