close

我要辭職


昨日同黎生(同事)食完飯回OFFICE後,佢同我講:可唔可以幫我攪叉燒腸粉個單野!


源頭:


黎生督導是負責管理貨倉食物及食具,呀儀係WORKMAN。


事源於7月佢叫呀儀向SUPPLIER取的QUO,之後佢根據張QUO入左張PR單購買"叉燒腸粉" ,由於佢仲係唔識入EPR 來出PR既關係 "其實我教左佢好多次,佢之前仲有TAKE NOTES" 所以E次都係我教佢入單,教佢入單要按什麼制,最後叫佢CHECK清楚先好按SUBMIT。


到了7月22日,收到貨後佢要在ERP拍返RECEIPT確認已收貨,我教佢既時候,我都叫左佢CHECK清楚先好按SUBMIT。佢是是旦旦咁拍左就算,完成之後就把所有文件一同交俾我,因為我要入BUDGET REPORT + SEND TO FIN + COPY留底。


在我入BUDGET REPORT時發現INVOICE價錢與PO不同,所以立即同佢講,之後得知原來係SUPPLIER比錯報價,但來貨係對的,咁我就抄埋查詢解決方法既電話(BUYER MR.SIU)比黎生,佢遲遲唔理,話唔係佢既錯,係呀儀攞錯報價單,係call都係呀儀call!


到了9月FIN/NTEC有同事不停打來追單,黎生叫佢搵呀儀,由於呀儀放假幾日假,所以之後D電話都係黎生聽,人地都教左佢點做。但....


佢一句話: 我唔識GA! 都唔知佢講乜!


到了昨天9月16日早上我一時記起這件事,因為我只得幾天工作日就開始放長長大假,所以我提一提黎生要盡快攪掂張單。


9月16日下午,與他食完飯回公司,佢同我講:"可唔可以幫我攪叉燒腸粉個單野! " 跟住我就話:你仲未打俾MR.SIU? 咁上次差不多每日打比你同埋教你之後點做個位係邊個? 咩部門? 咩名?   但佢回答我:"我點知呀!" 之後,我打去BUYER、FIN... 我才知道原來係FIN的MR.WONG。


佢同我講其實搵BUYER就知點做,跟住我同黎生講要打俾MR.SIU-BUYER。 佢不停講:"我就算打俾我都唔知佢講乜啦,你打啦!"


跟住我話:"我係隔離,如果你再聽唔明佢講乜先俾我去跟OK?"


跟住佢話:"又唔係我既錯,點解要我打,應該呀儀打!"


我話:"開單既人係你呀,改單既野咁更係你去處理啦!"
跟住佢話:"咁你打,因為你係MISS教我入單的!"


我話:"我咪話左會在你隔離,如果你再聽唔明佢講乜先俾我去跟,如果咩都我做晒,咁你咩都唔知,咩都唔識囉!"


跟住佢發我卑氣,張面前我寫的電話紙仔立起掉向我,跟住把文件的FILE掉入佢自己的TRAY,就話:"唔做呀,大家都唔好做囉!"


今天9月17日,下午約12時30分正常開交更會,佢大發卑氣,向唐生(主管督導) 話我唔肯教佢野,唔肯幫佢,叫我做野係要"tum"來"tum"去,又話我成日拖延佢d野唔做。


我就話:"我唔肯教你? 我之前教左你咁多次,你連notes都寫埋,都唔肯動手去做,現在話我唔肯教你? 我幫左佢落左咁多次單,次次要幫忙既事我都去幫,點解話我冇幫你?  拖延佢d野唔做? 老闆係我上司,我要更係要做左老闆既野先慢慢幫你啦,唔通我停下所有工作來幫你先?


現在聯網FIN既人已經不停打電話來追單啦,我唔想佢俾老闆鬧先不停提佢盡快攪掂張單,唔洗俾人話啫! 點知倒頭來我原來係佢心目中變左做衰人!!!


今日下午,我除了被他鬧之外,還被佢拍抬企起身"兇"我。


我好心痛,一個識左咁多年既好同事朋友,經常一齊出去食飯好傾既朋友,為了一件小事而發我卑氣,只係叫佢打一個電話都唔肯!


唐生好好人,佢以和為以和為貴,所以佢話這件事佢負責吧,佢問了我聯絡BUYER電話,跟住佢就打去問。問清楚之後,唐生話返俾黎生聽要點做,黎生話:"唐生你做啦,你唔做又點識,之後點教我呀!"


我對黎生勁失望,一個把手上工作推三推四既人,自己完全唔洗做,只係唐生同呀儀做晒!


我下午決定辭職,向王經理交辭職表格,王經理安撫我心情後,我出去OFFICE繼續工作,做到差唔多放工時,我執拾好文件時黎生剛剛回OFFICE坐在我隔離的坐位,我唔理佢,我脫下綠色工作袍,放在我的CHAIR上,佢話我整到佢,於是黎先生好大力咁推我張CHAIR撞向我。


我好氣憤,我二話不說走入經理室,我同王經理講,我頂唔順佢,我要即刻辭職 !


----------------------------------------------------------------------------------------------


其實這少少事件,我只係教佢做工作上佢應做既事,但我被人鬧、被人兇、被人動手。我好失望好心淡。事問,我已經每日盡力去做好工作上既事,但無奈現在我真係受不了! 有個咁既同事,原來佢真係痴線,我寧願走,都唔想見到佢。唔想令自己婚前唔開心。而 E個人從此會列入我黑名單! (佢仲要同周邊既同事講Y理,勁過份!)


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()