close

今日好攪笑,本來同小超諗住買鑊、藥、XO醬...


點知...行行下,小超問我:不如去睇下個袋返左未


我呆左一呆......我回應佢:乜你好想我買個袋咩? 點解吹我去買GE??? (咁貴既野,佢又會自動吹我去買,我覺得好奇怪啫!!!)


跟住佢話:咁我之前應承左你,同埋你鐘意呀嗎!


跟住我話:哦! 咁去睇下有冇啦....(其實我冇諗過咁快要,同埋E排度度周圍睇過都冇晒貨,包括專門店同米蘭站)


跟住,點知.....俾佢估中左.....其中有間返左貨,老闆話佢朋友在外國帶左E個款兩個袋返來,其中一個昨日已經被人買左lu,餘下這個last one!


跟住小超B就買左俾我啦!~~~~ yeah!  這是我咁大個女第一個最貴既袋,本來都唔洗咁貴,就係因為匯率貴左....所以貴左好多.....>.<""" 度度都升晒價.....


同埋小超本來係買俾我有Baby既時候用的 hahahaha 但現在有得用啦!!!~~~yeah!


真係好開心,多謝老公仔小超!!!!


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()