♥ 16/7/2011 (六) - 懷孕 34 weeks 3 days 


34週幾,好快就會到9個月啦!!! 

Angie Angie 媽媽爸爸就快有得見你、抱抱你、錫錫你啦!!!!!YEAH!

今日陪老公去港大借書,我在Starbucks食住野等老公

有朱古力凍飲 + blueberry cheese cake

老公借完書返黎就在Starbucks見到佢南非既同事Bandon (仲有佢女友)

跟住我地6個人一齊坐傾談同影相!

我地今日買左個玩具俾AngieB,好得意架!

係一個GYM 墊,上面有顏色燈閃閃,同埋有幾種音樂


今日仲好LUCKY,由大埔上火車就有人讓位俾我坐,跟住去到轉地鐡兩程都有人讓位,再搭巴士又有人讓位!!! 可能我個肚真係好大啦...HAHAHA

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()