24/9/2016 (六) - (第二次懷孕_小產後:昨晚我終於可以見返我個寶貝女啦)   

 

 14479637_10155514951733539_7214616203320744316_n.jpg

 

24Sep2016~昨晚我終於可以見返我個寶貝女啦!
已經相隔五日了,Angie見到我就衝過黎攬實我。😔

我同佢講左,以為佢已經接受了事實,直到今朝我發覺原來佢仲未接受到,再次問我: "點解無左?

bb都唔識行點會識走?"臨出門去學琴前,佢錫完我,又錫我肚皮話要錫bb😣 

好心酸💔


  25/9/2016 (日) - (第二次懷孕_小產後) II  

 
今日終於唔痛啦!
 
Angie今晚回爺爺嫲嫲家了
一心以為Angie開開心心到爺嫲家同我say bye,誰不知,晚上9點幾不停打電話俾我,
一邊大喊一邊講"我好掛住媽咪",這個時候我可以唔傷心唔流淚嗎?
 真的好難會開心地過每一日……😔

💓我現在好努力地克服緊下星期見醫生既恐懼,
同埋面對囡囡既心情,好努力中! 辛苦老公依段時間為我為囡囡頻頻撲撲。
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()