5/5/2011 (四) - 懷孕24 weeks 



D.I.Y Baby包被 (兔仔款)
自問家政針指一向都勁差,不過為左囡囡我都要努力d去自己製作一d野送俾佢!!! ^^" 總算完成左^0^

(下一次我會整BB兔仔頭帶,同埋兔仔玩具手鈴)



昨晚睇返d婚紗相,突然靈感一觸用Photoshop做了一張以 "Dark Party" 為主既相!


"型爆" ~~~~



 <---原相


今日去健康院覆診,識到個大肚媽媽 (不過佢就快生得),佢話我唔似有左6個月,


佢話我個肚好大..... 跟住我話:係呀! 我肚裡面係一個肥妹!!!


姑娘幫我量血壓時,竟然量左兩次用唔同既血壓機都係話我血壓超低.....


姑娘不停問我有冇唔舒服或見暈??? (但我又冇喎)


攪到我要隔多25分鐘再入過去量....好彩最後高返少少!!!!


跟住入去見姑娘,姑娘按完我個肚之後呀B係咁郁黎郁去,


跟住姑娘用胎心機去聽BB既心跳聲,但呀B瞄準部機踢左一下勁既!!!


 hahahaha攪到姑娘係咁笑!


******************************************************************


Tips:


到24週, 眼瞼重新打開,胎兒顯出 眨眼吃驚反應。女性胎兒這種對 突然的大聲音的反應發育得較早。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()