我的志願 ♥
 
A9vwZABmJdORfJjsxu7RVw.jpg
           








人人都有夢想,而我夢想就係。。。。



想當年:

d7pVyI5yYn5EUdKKXHXCPQ.jpg  










幼稚園時,每當放學回家我可把上堂唱的歌,

在家裡彈返出黎

6M8QqTFsxxJnf8euKlF7Bg.jpg








媽媽發現在之後就帶我去學琴


hg4.UOWaeXE2yW.ajMRX0g.jpg







其實。。。



EKMV8qPY04xtUl3wsRUN2Q.jpg





我都好唔知醜地走去參加歌唱比賽

(每日在家裡自動自覺練歌超過5個鐘)

( 仲勤力過讀書)



JrZgyWasSdVm81z7jG3dVg.jpg  








gCXnBnlvwzoT_OnA_woZVg.jpg







RBmg2tw_dF7_nwl8ItTNgA.jpg





直至讀中五時。。。(最感動時刻)



qzP.WO4Cq8YCAt.iApLWrw.jpg

(註:我其實唔係唱得好好聽,當時可能只係比其他參賽者好少少或多啲感情)




結果:


IJGEKmbiHsDanv_RlMXJUQ.jpg




人漸漸長大


不再發白日夢了


長大了的我想得較為現實



都係結婚生仔算吧!


做個幸福少奶奶



0HQBTiMCTj0ML44CTnQjRQ.jpg   







AC4ls15OCppQlgjTRbDpTQ.jpg
依啲事仲經常發生





i4otAW4L1KMgT1CH20Xbxw.jpg      








﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣



 u4sML9S2JIdtwHanrlMqAw.jpg  






佢由細到大都好努力讀書


因為佢。。。

z2nXFuHye.rQzQnrv6C_aQ.jpg




Nw9lXAp2hoIGeiLJkzl4xg.jpg




而ANNAMAMI就一事無成囉。。。

OH NO



====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 



*多謝你既支持*

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(38) 人氣()